Je bestelling milieuvriendelijk ontvangen met DHL

Naar welke landen levert Bon Sens?

Wij leveren we enkel in de volgende landen: 

  • Nederland
  • België

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt voor het verzenden van je pakket een eigen bijdrage van € 3,95 in Nederland en België. Bij bestellingen boven de € 20,- in Nederland betalen wij je verzendkosten! Naar België verzenden jij je pakketje voor onze rekening vanaf € 45,-. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Elke werkdag komt DHL bij ons de pakketten ophalen en ze bezorgen ze de volgende dag bij je thuis. Mocht je niet thuis zijn, dan worden de buren geprobeerd. Als dat ook niet lukt wordt tot twee keer toe een nieuwe poging gedaan of wordt het pakket naar een lokaal ophaalpunt gebracht. Je krijgt dan een briefje in de bus. Je pakketje wordt dan geleverd in de reguliere diensten van DHL, in de praktijk is dat tussen 9.00u en 17.00u.

Op de dag dat je pakket door ons is aangeboden wordt het 's avonds in het sorteercentrum van DHL gesorteerd. Je krijgt dan een mail met een track & trace link waarmee je gemakkelijk je bestelling online kunt volgen. Via deze link kan je eventueel ook een andere bezorgafspraak maken, een lokaal ophaalpunt kiezen of een ander adres opgeven.

Bestellingen leveren wij binnen 1 werkdag, behoudens overmachtsituaties bij de verzender.

Besteld op: Geleverd op:
Maandag < 15.00u Dinsdag
Dinsdag < 15.00u Woensdag
Woensdag < 15.00u Donderdag
Donderdag < 15.00u Vrijdag
Vrijdag < 15.00u Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Waar is mijn bestelling?

Je ontvangt een track & trace link per mail. Zo weet je wanneer je pakket wordt geleverd. Het is via die link ook mogelijk om een ander afleveradres door te geven of een andere bezorgdatum die wellicht beter uitkomt.

Als je geen track & trace code hebt ontvangen, controleer dan je spamfilter.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!

Dat is vervelend. In de track & trace kan je zien waar je pakketje is en waarom het (nog) niet geleverd is. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op via info@lebonsens.nl. 

Mijn bestelling klopt niet

In je pakket zit een pakbon. Hierop staat precies wat je hebt besteld. Als je bestelling niet klopt, neem dan meteen contact met ons op via info@lebonsens.nl.